Andrei are in jocul de constructii 225 piese ceea ce reprezinta un numar de 3 ori mai mic decat piesele din jocul de constructii a lui vad cu cate piese are mai multe jocul lui vlad decat cel al lui andrei cate piese au impreuna cei doi copii

2

Răspunsuri

2014-11-16T12:44:52+02:00
225-piesele lui Andrei
3*225=675-piesele lui Vlad
675+225=900 piese impreuna
as vreau sa mio dai mai clar
nici macar un multumesc? :/
mersi multumit
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T12:57:03+02:00
Andrei are 225 piese. Daca Andrei are mai putin decat Vlad de 3 ori,atunci Vlad are de trei ori mai multe piese. Atunci;
225*3=675 piese are Vlad
225+675=900 piese au cei doi copii