Noteaza formele urmatoarelor verbe , pentru persoana 1 , numarul singular , modul indicativ , timpul imperfect si perfect compus : a inghesui , a vedea , a cunoaste , a face ... va roggg e urgenttt si ii multumesc si ii dai titlul ca cel mai bun cui imi da raspunsul corectt..

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T12:45:06+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1) Eu înghesuiam ( imperfect ). / Eu am înghesuit ( perf. compus).
    Eu vedeam ( imp.) / Eu am văzut.( perf. comp.)
   Eu cunoșteam ( imp ) / Eu am cunoscut.( perf. comp)
   Eu făceam ( imp.) / Eu am făcut.( perf. comp.)
11 4 11
  • Utilizator Brainly
2014-11-16T12:47:55+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
                       |   IMPERFECT               |         P. COMPUS
a inghesui       |    inghesuiam               |         am inghesuit
a vedea          |    vedeam                     |         am vazut
a cunoast       |    cunosteam                 |         am cunoscut
a face             |    faceam                      |         am facut             

5 5 5