Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T12:39:26+02:00
Eu arunc resturile menajere
Mihai arunca o privire peste exercitii.
A pus bomba si a aruncat mina in aer.
Arcul arunca sageti spre dusmani
2014-11-16T12:40:37+02:00
El a aruncat vina pe el.
Am aruncat mingea direct in poarta.
Maria a aruncat o privire in testul lui Mihai.


prima nu e buna.. dar mersi
Cum nu e daca el a aruncat vina pe el , a aruncat are sens de el a dat vina pe el. cum nu e buna...