De folosit present perfect:
1.eu nu mi-am terminat temele inca
2.noi invatam engleza de 10 ani
3.nu mi-e foame,deja am mancat
4.el a fost in Londra de 10 ori pana acum
5.tocmai am servit micul de jun
6.ai vazut vreodata un leu
7.locuiesc in acelasi oras din 1995

si de facut o prezentare despre un cantaret rock (inafara de bon jovi)

2

Răspunsuri

2014-11-16T12:53:07+02:00
I haven't finished yet my homework.
We have been learning English for ten years.
I am not hungry, I have eaten.
He has been ten times in London so far.
I have just served breakfast.
Have you ever seen a lion?
I have been living in the same town since 1995.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T13:21:22+02:00
1.I haven't finished yet my homework.
2. We have been learning English for ten years.
3. I am not hungry, I have eaten.
4. He has been ten times in London so far.
5. I have just served breakfast.
6. Have you ever seen a lion?
7. I have been living in the same town since 1995. :D


1 5 1