Este celmai raspandit element METALIC
Insa cel mai raspandit este oxigenul :)
oxigenul
oxigenul este in scoarta terestra ?
da....oxigenul este peste tot
okay merci

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T12:19:00+02:00
Cel mai raspandit element : oxigenul
cel mai raspandit element metalic : aluminiul
2 5 2
2014-11-16T12:19:37+02:00
Eu cred ca sunt:  aluminiul, mineralul ,  ceriul
Asta ai gasit pe wikipedia, dar nici macar nu stii citi ce cere domnisoara =)))
ba nu , eu am o carte in care scrie asta