Răspunsuri

2014-11-16T12:22:10+02:00
Dacă talentul ar fi direct proporţional cu creierul, Adrian Mutu ar fi fost genial. Din păcate, deşi ştie fotbal cu carul (e fotbalist născut, nu jucător), modul în care se comportă cu propria persoană demonstrează că rămâne un biet om extrem de talentat. Omul voia să-şi prelungească angajamentul cu Fiorentina pe de două ori mai mulţi bani sau să plece urgent la altă echipă în condiţii financiare înfloritoare, iar agenţii lui lucrau la asta. Bănuiesc că a simţit nevoia să pună şi el umărul. Aşa că a revenit triumfal, marcând gol după gol şi făcându-l pe selecţionerul care nu-l mai convoacă la naţională să pară un pricinos apăsat de stelara-i personalitate.

P.S. Mi-a spus-o tata 

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T12:27:08+02:00
Astazi in data de 16.11.2014 a fost cel mai fabulos concert al anului. Au participat artisti de mare succes din toata tara. Fiecare avand cate un dirijor profesionist. Un concert cu asa mare succes nu am mai vazut din tineretile mele. Se vede ca vioara, trompeta, pianul, chitara, cornul francez si harpa nu s-au demodat. Mi-a placut cel mai mult senzatia pe care ne-a dat-o dirijorul din Franta, si membri orchestrei, dar cel mai mult cantaretul francez de care parca m-am indragostit. Canta cu ata suflet pana mi-au dat lacrimile, nu imi mai gaseam nici cuvintele. Asta da muzica buna. Cred ca organizatorii au stiu despre ce era vorba, decorand asa sala. Era numai lumanari, care atunci cand cantaretul isi ridica vocea lumanarile parca te orbeau. Sper ca sa se organizeze asa in fiecare an. Unde sa participe toti oamenii, de la cei cu diamante si invaluiti in haine de aur, pana la un om care nu avea nici un ban. Este o experienta de vata pe care nu tota lumea ar putea sa o aiba.