Răspunsuri

2014-11-16T12:11:27+02:00
Eu am ramas in clasa.
Care sa NU fie sinonim cu verbul a fi
Sinonim este verbul copulativ "a ramane" (El a ramas repetent)
Care NU este sinonim este exemplul dat mai sus de mine :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T12:15:19+02:00
El a ramas corigent in clasa a 7-a.
El a ramas asa cum l-am cunoscut.
Ea va ramane in inima mea pentru totdeauna.
Ramai cu bine,drag prieten.
Iti spun un secret dar trebuie sa ramana intre noi.
:))
A spus sa NU FIE VERB COPULATIV, nu SA FIE COPULATIV.