Răspunsuri

2014-11-16T12:19:59+02:00
Sa-ti ajuti parintii la nevoie, sa-i respecti, dca ai frate sau sora mic sa ai grija de el.
Cam atat mai scrie si tu.
pai sa ai ajuti la ce poti tu de exemplu sa uzi florile, sa speli vasaele,sunt multe alte responsabilitati.
nu inteleg
cu placere alionca
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T12:29:00+02:00
Sunt trei responsabilitai sociale elementar a familiei:
1.de socializare,ca si acea de educare, prin formarea capacitatii de adaptare si motivare in conventiuirea sociala.
2.economica,o functie importanata pentru multe familii, prin care se ralizeaza asigurarea materiala si protejarea copiilor fata de lipsuri si boli.
3.politica, care asigura copiilor o pozitie legitima in societatea existenta.
Dinte aceste trei se poat distinge si:
functia religioasa a familiei
functia juridica a familiei
functia economica a familiei.
Sper ca te-am ajutat!
2 4 2