Răspunsuri

2014-11-16T12:09:15+02:00
Zambeste si nu fi niciodata negativ. nu minti pentru ca, copii sunt mereu inocenti
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T12:13:00+02:00
Zambeste si nu fi niciodata negativ,nu minti , fi bland, topaie mereu de fericire,si la urma asezonezi totul cu un compartament de copil alintat si energic
pai pentru a fi copil nu trebuie sa ai niciun viciu, sa fii curat, naiv, credincios...
Sigur
Nu uita de cate ori faci o nazbatie pentru nu a fi descoperita ascundeo sau da vine pe alcine precum fac copii mici. De cate ori te obliga parinti sa faci ceva spune ca mai tarziu sau ca ai teme . E ok
E bine ?
E perfect. :)