Răspunsuri

2014-11-16T12:10:43+02:00
Virgula se foloseste deoarece urmeaza ce era in ziua aceea ( Nu prea stiu cum sa ti-o formulez , scuze ) , iar punctul se foloseste pentru ca este o prop enuntiativa .
La virgula aveam nedumeriri....multumesc!!!
Cu placere
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T12:19:18+02:00
Cratima, semn de ortografie, marchează / semnifică elibera / lipsa vocale "u" de la cuvântul "întru" și în același timp rostirea împreună a doua cuvinte diferite. Virgula, semn de punctuație marchează o pauza între două părți de propoziție diferite. Punctul, semn de punctuație marchează sfârșitul unei propoziții.