Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T11:58:58+02:00
A) crizantema ,tufanica,tradafiri etc
b) rata,gasca ,porc,capra.vaca,gaina.,iepure etc
c)vant,ploaie ,caldura,ninsoare,fiscole
c)cap,maini,picioare,etc
Viscole
multumesc mult :*
asta e mai gresesc
AAAAh, sigur!
2014-11-16T12:01:37+02:00
A) lalea,zambila,trandafir
b) pisica , caine.rata.curcan 
c) fulger.tunet , ploaie
d)inima,rinichi,plamani
5 4 5