Răspunsuri

2014-11-16T11:47:51+02:00
Si-a dat sufletul in ultima clipa. Nemuncind,a ajuns la sapa de lemn. Am bagat de seama ca m-a mintit. Ei se baga in seama cu mine. Ne-am intalnit in parc si am stat putin de vorba.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T11:49:51+02:00
Sandu, fugind si-a dat sufletul.
Familia Ciobanu lefaindu-se, mult a ajuns la sapa de lemn.
Inuta, se da huta in scrinciob.
Ursul sa dat de-a dura suindu-se pe baraban.
-Cristinuta, baga de seama in padure este o vrajitoare malefica.
Baga in seama ca daca nu ma vei asculta o sa ma strofoolesc rau la tine.
Eu am stat de vorba, cu maica-ta si vei fi avocat, nu top-model.

1 5 1