Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T11:46:44+02:00
Sinonime pt cuv vesel:voios ,cu buna voie ,bine dispus,satisfacut,placut ,agreabil
Voios: voios , cu voie buna, satisfacut , desfacator,placut,agreabil, fericit.
2014-11-16T11:47:35+02:00
VÉSEL adj. 1. v. glumeţ. 2. v. bucuros. 3. voios, (livr.) jovial, (rar) râzăreţ, râzător, (pop.) tivilichiu, (înv. şi reg.) sămărit, (reg.) chefos, veselos, (Transilv.) vigan, (înv.) libovit, râzăcios, râzând, veget. (O fire ~.) 4. v. amuzant. 5. v. umoristic.
VÉSEL adj. 1. v. glumeţ. 2. v. bucuros. 3. voios, (livr.) jovial, (rar) râzăreţ, râzător, (pop.) tivilichiu, (înv. şi reg.) sămărit, (reg.) chefos, veselos, (Transilv.) vigan, (înv.) libovit, râzăcios, râzând, veget. (O fire ~.) 4. v. amuzant. 5. v. umoristic.