Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T11:21:43+02:00
Protozoarele sunt importante în studiul teoretic pentru că ele fac legătura dintre plante și animale. Unele din consecințele practice ale existenței lor într-un ecosistem sunt: curăță mediile acvatice în care trăiesc și reprezintă hrană pentru alte animale.
2014-11-16T11:27:14+02:00
Protozoarele sunt importante deoarece ele fac legatura dintre plante si animale
consecintele lor practice intr-un ecosistem sunt: curata mediile acvatice in care traiesc ,
ele reprezinta hrana pentru alte animale