Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T11:31:41+02:00
Regatul literei k
  
    Intr-o zi, stand cu bunica la umbra nucului , am rugat-o sa imi spuna o poveste.
    Dumneaei bucuroasa a inceput sa imi spuna:
     " A fost odata ca niciodata un rege care avea trei fete. Si intr-o zi, regele le intreaba:
    - Vreau sa ii dau un nume regatului nostru.Cum se numeste regatul vecin din naintea noastra?
  - Regatul litereiJ , tata!
  - Iar cel dupa noi?
    -Regatul literei L ,tata!
    -Si noi ce nume sa ii punem regatului nostru? 
    -Regatul literei K.
    -Litera k? Nu am mai auzit de ea.
   - Tata, litera k se aude des in palatul nostru. Bucatareasa zice kilogram, kiwi.
    -Armata noastra foloseste cuvantul kaki.
    - Cei care scriu pergamentele spun mereu kalam. 
   - Deci, de azi inainte, regatul se va numi "Regatul literei K"."
   Mi-a placut foarte mult povestea bunicii si am invatat multe cuvinte cu litera K.


























































































6 4 6
2014-11-16T11:33:16+02:00
Meru ma gandesc cate kilograme poate cara un urias.adesea toti imi spun ca litera k nu prea este folosita ,dar in povestea mea se foloseste mult multttttt si iara multe

3 1 3