Răspunsuri

2014-11-16T11:08:28+02:00
Ab+ba=154
b*a=ba; a*b=ab =>ab=ba
ab+ab=154=> ab=154:2 => ab=77
(a,b)∈{1,77;11,7;7,11;77,1)
dar a poate fi 77 sau 11 si b poate fi doar 1 sau 7
Dar a e mai mic decat b
ah, atunci invers:))
Ce invers?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T11:20:52+02:00
Ab+ba=154 ; 10a+b+10b+a=154 ; 11a+11b=154 ;11(a+b)=154; a+b=154:11 ; a+b=14  .a<b rezulta ca a=5 ;b=9; ab=59 si a= 6; b=8 ; ab=68 ;deci nr pot fi 59 si 68.                                                                                                                    faci proba ab+ba=154 ; 59+95=154 adevarat  si 68+86= 154 adevarat.
1 5 1