Răspunsuri

2014-11-16T10:56:29+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Un nr. e x celalalt e y
y=3x
x+y=1000
x+3x=1000
4x=1000
x=1000/4=250 si y=3x=3*250=750
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-16T10:56:42+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A,b numerele
a=3b
a+b=1000       
a,b=?             
Inlocuim:
3b+b=1000
4b=1000
b=250
a=3·2500
a=7
50