Va rog sa m-a ajutati in legătura cu
lectura: Mi sa terminat caietul de Mircea Santimbreanu
Scrie in ordine ideile principale ale textului:
a) Foile din costul de hârtie sau plâns.
b) Bicicletele desenate pe foi sau întors.
c) Foile neîndoite i-l îndeamnă pe autor sa scrie despre năravurl băiatului.
d) Băiatul constata uimit ca i sa terminat caietul.
e) Aeromodelele au aterizat in caiet.

2
M-a ajuti sau numai te prefaci ca scri???
eu ti-am scris textul incepand cu ;d si terminand cu c; nu inteleg ce nu intelegi
Încă scri????
Am nevoie de ajutor daca nu vrei sa m-a ajuti nu m-a mai ajuta
zici ca scrii o carte fără supărare

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T11:05:17+02:00
D),b),e),a),c).Tu trebuie sa scrii textele in ordinea aceasta,sper ca te-am ajutat
2 5 2
2014-11-16T11:45:44+02:00
D,B,E,A si C

Sper ca ti-am fost de ajutor!!
Vas fii marcat pe amândouă dar nu se poate :(((((