Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T10:51:02+02:00
1.1-1=0.1 lei pretul batei
2014-11-16T10:52:48+02:00
1,10-10=100 100:2=50 mingea 50+10=60 bata
gresit varule!!!!
Daca esti tu destept de ce ai pus intrebarea si vezi ca sunt fata
tu lasa comentariile asupra mea ca aceia nu e rezolvarea corecta , concenteazate asupra problemei da esti tu desteapta . Astept raspunsul corect, nu bla bla bla........
Nu ma cobor la nivelul tau
daca esti asa desteapta rezolva problema si ce ma intereseaza ca esti fata esti ....