Răspunsuri

2014-11-16T10:44:51+02:00
79a:2 sau 5
790:5=158
792:2=396
794:2=397
795:5=159
796:2=398
798:2=399
S=158+159+396+397+398+399=1907
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T10:46:01+02:00
79a divizibil cu 5:790
                          795
SUMA=790+795=
          =1585

79a divizibil cu 2:790
                         792
                         794
                         796
                         798
SUMA=790+792+794+796+798=
          =3970