Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T10:33:25+02:00
                               Toamna-i friguroasa!
                               Oamenii se incalzesc la foc in casa,
                               Ei o cred rea, dar sa stie ca nu este asa! 
  
                                Toamna-i bucuroasa!
                                 ne saluta cu mandrie,
                                  Lasand un covor colorat pe la noi in sat.
 
                                   Toamna mea te iubesc !
                                    Tu ne aduci scoala 
                                     Pe care o indragesc.
1 5 1
2014-11-16T10:33:59+02:00
Daga tine un site de poezii pentru toamna  http://www.povesti-pentru-copii.com/poezii-pentru-copii/despre-toamna.html
By Irinka09