Răspunsuri

2014-11-16T10:20:50+02:00
El a gasit magura
El a fost prepelicar
A fost 7 ani haiduc
El sunt 2 scorpii
El a facut o propozitie cu ghionoaie 
multumesc :D
Cu placere
Andrei este haiduc fiindca a luat un 10 la matematica
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T10:34:54+02:00
Am urcat magura si i-am admirat peisajul
Am mers cu prepelicarul la vanatoare.
Umbla haiduc prin padure.
Am in bloc cateva scorpii de femei.
Azi ghionoaia era in copacul de langa casa mea.

magura=deal mare izolat
prepelicar =caine de vanatoare
ghionoaia= ciocanitoare