Ma gandesc la doua numere .Daca le impart obtin catul 8 si restul impartirii 8.Daca le adun obtin suma 224.Care sunt numerele?Multumesc anticipat.

2
a, b
a:b=8,8
a+b=224

Teorema impartirii cu rest
a=8b+8

8b+8+b=224
9b=224-8
9b=216
b=24

a+24=224
a=224-24
a=200
Sper ca te-am ajutat :)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-09T16:09:00+02:00
A, b
a:b=8,8
a+b=224

Teorema impartirii cu rest
a=8b+8

8b+8+b=224
9b=224-8
9b=216
b=24

a+24=224
a=224-24
a=200
2 5 2
2014-03-09T16:13:29+02:00
A:b=8 rest 8 => a=8b +8
a+b=224 =>8b+8+b =224 |-8
                 9b=216 |:9
                b=24
 224-24=220