Răspunsuri

2014-11-16T10:13:42+02:00
M-am gandit odata . Cum ar fii orasul viitorului.Ma gandesc ca ar fii multi roboti , tablete gratis , si toate electronicile astea. Dar sa ma gandesc eu mai bine mie nu mi-ar placea. Fiindca nu ar mai exista familie , prieteni , credinta. Dar ar fi ceva sa mergi la scoala cu avionul chiar daca scoala e la 100 m de tine.La biserica nu cred ca s-ar mai duce multi doar bunici nostri care au ramas in urma . Generatia asta s-a schimbat total. Cred ca vor fii mult mai multe fast-fooduri si toti v-om fii obezi.Nu inteleg pe vremuri daca mancai o bucata de slanina nu puneai nimic pe tine dar acea bucata de slanina era fara nimic chimicale.Cand ma gandesc cate prosti mancam intr-o zi .... Chipsurile nu sunt bune dar ne plac. Eu nu imi vreau viitorul asta si voi INCERCA SA SCHIMB ceva .
16 4 16
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T10:22:50+02:00
Orasul Viitorului Ma culc si incerc sa visez un vis frumos: In vis eram intr-un oras frumos parca desprins din povesti! Totul era frumos soarele stralucea foarte tare erau blocuri foarte frumoase. Tehnologii mai avansate decat acum si totul si cu totul minunat. Eram parca in viitorul meu. Toti prietenii mei se purtau foarte politicos cu mine si era foarte frumos acest oras Blocul meu era mult mai mare decat in prezent parca eram in Capitala Spaniei. Totul era frumos. Aveam un stadion de football foarte mare! Totul era schimbat foarte mult! Parca Romania s-a schimbat! Ma intalnisem cu colegii in vis. Eram in clasa noastra si in locul cartilor care erau foarte grele aveam fiecare cate o tableta digitala. Deci totul era desprins din povesti. Scoala nu mai era atat de plictisitoare precum era in realitate. Totul se rezulta deoarece generatia din visul acesta era foarte desteapta si mai desteapta fata de prezent. Viitorul este minunat! Acum ma sculasem din pat Pentru scoala. Si inca ma voi gandi la visul asta neincetat. A fost cel mai frumos vis cu cel mai frumos oras din lume!
15 4 15