Realizeaza o cumpunere narativa hazlie in 20-25 de randuri petrecuta in tara pisicilor. Si sa folosesc expresiile : ochi galbeni si luciosi ,mustatile intoarse,perna de pe divan ,isi sterse grijulie mustatile

2
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
nu are rost
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-16T10:22:47+02:00
          Cand eram mai mica, bunica -mare iubitoare de pisici- imi spunea tot felul de intamplari pe care le-a avut ea cu pisicile ei. Intr-o seara, mi-a placut atat de mult una din povestile ei incat, am visat Lumea Pisicilor.
          In vis, eu tocmai ma t
rezisem si cand deschid ochii, peste tot numai pisici. Eram intr-o camera imensa, colorata, plina de pisici si ghemotoace, jucarii si iarba matei. In locul acela erau toate pisicile bunicii pe care le-a avut de-a lungul vietii ei. Erau de toate rasele, toate culorile, erau fericite in propriul lor paradis. Am vazut ca este un covor colorat si lung acolo, deci l-am urmat. Mergand, am vazut cele mai frumoase pisici:un motanel cu mustatile intoarse, o british blue cu ochii galbeni si luciosi, o pufosenie alba, impecabila care alerga un soricel... mi-as fi dorit sa fiu pisica, as fi fost cea mai fericita. De asemenea, era si mobilier acolo, canapele, covoare pentru ascutit gherute, copacei pentru pisici si multe altele!
          Mi-am continuat drumul, vazand fel si fel de rase de pisici, fiecare cu personalitatea ei. In final, am ajuns la capatul drumului pana am ajuns la o usa. Am intrat, si am dat de "camera tronului". Acolo erau cele mai rasfatate pisici, cele mai importante. Pe perna de pe divan dormeau inghesuiti 7 pui de pisica.Erau micuti, albi, pufosi...adorabili. Pe tron, adica intr-un copacel pentru pisici, statea primul motan al bunicii, mi-a spus ca l-a primit cand avea 7 ani. Tomas m-a intampinat, m-am asezat pe o canapea si el a inceput sa se joace cu mine. Mi-a spus de bunica mea, ca a fost o persoana deosebita, ca a avut grija de el pana in clipa in care el a  murit, si mi-a zis sa am grija de pisicile ei de acum, pentru ca fiecare pisica merita iubita, hranita si alintata.
         Apoi, a zis ca e timpul sa plec...secunda urmatoare cand am deschis ochii, camera mea, biroul meu, patul meu... toate erau la locul lor, ma trezisem. M-am repezit la bunica si i-am povestit visul . A fost fericita, a stiut ca Tomas ne priveste si e mandru de ea.


                                                 Sper ca e buna...
                                                         Cat Lover Forever
Comentariul a fost şters
Foarte faina .Mersi mult
Comentariul a fost şters
2014-11-16T11:47:55+02:00
Tara Pisicutelor: Cand eram mica bunica mi-a dat cadou o pisicuta de ziua mea Avea ochi galbeni si luciosi si era o pisica alba foarte frumoasa si dragalasa. Avea mustatile negre si era foarte frumoasa draguta rau de tot si pufoasa. Pisicuta mea se juca mereu cu cainele meu Calu. La tara aveam pe vremea anilor aceia aveam foarte multe pisicute si putini caini de parca aveam o tara de pisici pe care sa ii iubesc. Pisicutele mele sunt foarte frumoase toate de culori diferite doua albe si celelalte toate maro. La tara la mine Pisiceasca este o teorie hazlie la mine acasa deoarece toate se joaca cu un catel foarte micut pe nume Micutu deoarece el era un caine mic! Pisicutele mele jglobii sunt foarte frumoase! Eu le dadeam mereu mancare pisicilor Intr-o zi pisicutele mele care erau multe au facut un concurs de alergare! Alergau toate 10 aaa da si nu v-am povestit ca aveam 10 pisicute acum v-am si povestit! Cele 10 pisicute ale mele au alergat 6 ture numai inainte inapoi iar ultima tura ajungeai la sfarsit si castigai si minunata noastra castigatoare era pisicuta care am primit-o de ziua mea Kitty! Ea a primit de la mine ca premiu o coronita care ii venea perfect pe masura ei Deci cea mai frumoasa pisicuta din lume a fost castigatoarea mea Kitty Miaunel intr-o zi a cazut in noroi deoarece se juca cu Micutu catelul meu! Aceste pisicute au fost foarte minunate si nu le Voi uita niciodata!