Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T09:40:31+02:00
Lada cu lacatul ruginit:
Era intuneric ,nu se vedea nimic,din cand in cand dadeam cu capul in panzele de paianjen mari si lipicioase.Deodata ma impiedic si cad jos.Aprind lanterna si vad o lada cu un lacat,din pacate nu aveam cheie dar mi-am adus aminte ca,cu ajutorul unei surubelnite pot face multe am deschiso si ce sa vezi era o carte,o carte fermecata.Si ea la fel ca lada avea un lacat ruginit mai incerc o data cu surubelnita si nu reusesc dar incercand sa deschid lacatul am descifrat ceva pe el,scria un cod nu am stiut ce e cu el pana cand am dat cu surubelnita in forma cifrelor si l-am deschis ce bucurie pe seama mea.Cartea era un jurnal cu pagini amortite si pline de indulgenta,scrisul era colorat dar helogrifele erau la putere.Observ imagini obscure si ciudata.Il iau cu mine ies din pod si ma apuc de citit!
9 4 9
2014-11-16T09:44:40+02:00
Lada cu lacatul ruginit
A sosit vacanta de iarna,iar eu merg la bunici. Bunicii mei stau la tara asa ca a durat vreo 30 de min.pana acolo
-Buna scumpa mea! spuse bunicul
-Buna bunicule! Ce mai faci?
-Bunicul tau e foarte bucuros!
Dupa ce am mancat am mers sa ma joc cu prietenii me. Seara cand am ajuns acasa mi-am amintit ca aveam o minge in pod. Am urcat sus in pod si am gasit o lada. L-am ignorat,dar mingea nu era. Cobor jos si merg la bunicul.
-Bunicule,bunicule! Nu-mi gasesc mingea si.....-am spus eu-
-Pai.... ai cautat in lada?
-Lada? Lada cu lacatul ruginit? Nu! -am spus eu-
Am urcat inapoi in pod,iar bunicul a gasit cheia de la lada! Scartaia putin,dar macar mi-am gasit mingea. Erau o gramada de lucruri frumoase in lada!
-Bunicule! Ce lucruri frumoase!
-Alegeti ce vrei! -spuse bunicul-
Mi-am ales o carte numita "Matilda". I-am multumit si am inceput sa o citesc.
Gasesti tu un sfarsit!
3 2 3