Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T09:31:00+02:00
(1+15)+(3+13)+(5+11)+(7+9) =16·4 =64 = 4³ ⇒ x=3
3 5 3
  • Utilizator Brainly
2014-11-16T09:56:21+02:00
1+3+5+7+9+11+13+15=x la puterea a treia. 4+12+18+28=16+46=62la puterea a treia deoarece x= 62 la puterea a-3-a.= 62•62•62=(calculează tu).Așa vine făcut dar nu este bun nici un nr dintre a,b,c,d.Eu așa stiu ca se face,sper ca te-am ajutat.
4 3 4