Răspunsuri

2014-11-16T01:56:55+02:00
Minciuna poate fi de mai multe feluri.
1)minciuna alba-este minciuna rostita cu intentia de a menaja interlocutorul spusa de ex Ce bine iti sta azi parul! 
2)minciuna strumfata-este minciuna spusa din obraznicie  si nerusinare ex Daca ma votati va maresc alocatiile,pensiile si salariile.
3)minciuna spusa cu scopul de a afla adevarul de la altcineva deobicei aceasta este spusa de detectivi particulari ,politisti,avocati ex Am aflat ca nu ai fost acasa aseara ,ci cu victima ,la doi pasi de locul crimei.
4)minciuna spusa fara intentie rea cu scopul de a se scuza pentru un lucru facut este spusa deobicei de elevi catre profesori,de copii catre parinti.ex Am lipsit de la ora pentru ca- mi era foarte rau.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T01:58:37+02:00
De ce oamenii mint...?
Este o intrebare buna. Ei mint ca sa ascunda un anumit lucru sau o anumita fapta crezand ca e mai bine asa spre interesul lor sau pur si simplu ca sa nu raseanca pe ati / nu au de ales .
spre exemplu ii spui mamei ca ai luat o nota de 10 si ca ai fost cel mai bun la matematica si ii ceri sa te lase la calculator toata ziua, ea se bucura normal pentru tine ca ai invatat si ai luat o nota frumoasa si o sa iti dea voie sa te joci poate nu chiar toata ziua dar macar o parte , dar adevarul este ca tu nu ai stiut mai nimic iar profesoara enervata ti-a pus 4 , tu ai mintit doar spre interesul tau fara sa te mai gandesti si la ceilati, oare cum se va simti mama ta cand va afla de acea nota si mai ales faptulca ai mintit-o o va durea mult sau ai in familie o matusa mai batrana cu probleme la inima, care sta la pat si se intampla ca mama ei sa moara ... tu ce ai face stiind care e situatia ei? daca i-ai spune ai avea riscul sa faca un stop cardiac si sa moara ... sunt diferite si diferite cazuri dar de preferat e sa nu mintim si sa fim sinceri . 
1 5 1