Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T01:18:30+02:00
Pentru a fi un prieten bun trebuie să ai o voinţă puternică. Trebuie să lupţi pentru prietenie. Trebuie să fii lângă prietenul tău mai ales când are nevoie. Dacă vei reuşi să fii un prieten bun vei vedea că vei privi persoana acea va fi foarte importantă pentru tine şi îţi va fi ca un frate.  Vei ignora toate criticile referitoare la relaţia ta de prietenie, certurile nu vor dura mult. 2 prieteni plâng, râd impreună. 
In concluzie, prietenia este cel mai de preţ dar, iar prietenii buni şi adevăraţi sunt greu de găsit şi uşor de pierdut ( in cele mai multe cazuri).
1 5 1
2014-11-16T01:26:46+02:00
Un prieten bun ...
Un prieten bun este acel prieten care este oricand in orice situatie ai fi ar fi bucuros sa iti dea o mana de ajutor 
un prieten cu care te intelegi foarte bine , in care ai avea incredere sa ii impartasesti tot ce ai pe suflet ,durerile, bucuriile la care el sa se bucure sau sa fie trist impreuna cu tine 
acel prieten care nu se gandeste numai la el ci si la tine sau mai mult la tine
acest prieten e foarte greu de gasit dar daca l-ai gasit nu-l lasa niciodata sa plece de langa tine 
Un prieten bun este cel care, în caz de nevoie, te ajuta, este cel care ramâne lânga tine când toti te parasesc...
Exact :)
Un prieten bun este acea persoana in care poti avea mereu incredere,acea persoana care atunci cin te vede plingind te intreba;"pe cine omorim