Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T00:24:25+02:00
Verbele la imperfect marcheaza iluzia neterminarii temporale a actiunii si da impresia trairii intr-un spatiu amintit,adica un prezent continuu.
Sper ca te-am ajutat :)
3 4 3
2014-11-16T00:46:50+02:00
Imperfectul:eram
-narativ: proiecteaza un eveniment intr-o perioada nedeterminata; specific timpului baladesc, mitic
-descriptiv: actualizeaza o realitate trecuta, situand-o intr-o durata nedeterminata; valoaredescriptiv evocativa
-oniric: instituie un plan al imaginarului oniric; semnaleaza caracterul ireal al succesiuniideevenimente sau de trairi lirice 
1 4 1