Răspunsuri

2014-11-16T00:01:22+02:00
1.a) 9^7 = 9x9x9x9x9x9x9 = 59049.  Radical din 59049 = 243 => 59049 = 243^2
      4^5 = 4x4x4x4x4 = 1024. Radical din 1024 = 32 => 1024 = 32^2
      Deci ambele sunt patrate perfecte.

2. 1^3 + 2^3 + 3^3 = 6^2
    1^3 = 1x1x1 = 1
    2^3 = 2x2x2 = 8
    3^3 = 3x3x3 = 27
    6^2 = 6x6 = 36

Daca inlocuim:  1+8+27 = 36 => 36 = 36 Adevarat. 

Sper ca ti-am fost de ajutor :)

8 4 8
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T00:02:21+02:00
9^7=(3^2)^7=(3^7)^2    patrat perfect
4^5=(2^2)^5=(2^5)^2    patrat perfect

(7^4+7^5)x49= 7^4(7^0+7)x7^2=7^6 x (1+7)=7^6 x 8=(7^2)^3  x 2^3 cub perfect
1^3+2^3+3^3=6^2

1+8+27=36
36=36
13 4 13