Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T21:44:28+02:00
Pe continentul european se afla in aceasta situatie  aproape toate orasele  si capitalele mari.Exista si concentrari de orase cum ar fi: Randstad Holland ,Rin-Ruhr, Katowice.IN prezent cele mai mari orase europene sunt: moscova, paris, milano, berlin ,madrid ,atena, saint petersburg etc
2014-11-16T05:34:02+02:00
     Metropolele sunt mari concentrari urbane - Paris (Franta), Londra (UK), New York (SUA), Tokyo (Japonia), Honk Kong, Shanghai (China), Toronto (Canada), Sydney (Australia), Rio de Janeiro (Brazilia) si Johannesburg (Africa de Sud).
3 3 3