Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T21:28:24+02:00
Verb predicativ: Eu sunt la scoala alaturi de colega mea. 
Verb copulativ: Fata era foarte frumoasa. 
Verb auxiliar;As fi fost si eu la munte. 
117 4 117
2014-11-15T21:28:57+02:00
Vb predicativ: Eu AM FOST la bunici ieri. Vb copulativ: Alina este o fata foarte frumoasa si cuminte. Vb auxiliar: El a zis ca A Fi un om rautacios nu iti va aduce noroc.
50 4 50