Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T21:13:10+02:00
Da, s-ar schimba din motivele ca va trebui hranita de catre stapin, nu isi va dobindi singura hrana, ar avea putin spatiu si nu ar putea zbura, viata ei nu ar mai fi in pericol din cauza altor pasari pradatoare.
2014-11-15T21:15:31+02:00
Da,ele sunt hranite de om si nu isi mai procura singure hrana. Ele nu mai pot zbura. Cu siguranta se va schimba.
2 1 2