Care sunt personificarile din fragmentul:'De ce tresari?auzi ea prin somn buimaca.Bea putin laptic si o sa-ti treaca.Ninigra se trezi si o vazu langa ea pe fiinta care vorbea.Avea un cap rotund,ochii ingusti si verzi,o coada -si semana cu Ninigra la mers.-Imi pare bine ca te-am prins aici.Aici,tigrisorii sunt transformati in pisici.-In pisici?Se mira Ninigra.La ce bun?

2

Răspunsuri

2014-11-15T21:19:31+02:00
Personificări : ''Auzi ea prin somn''
Nu știu alta :))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T21:26:24+02:00
Personificarile din text sunt: ,, fiinta care vorbea,, tigrisorii sunt transformati in pisici,,. 
1 5 1