Răspunsuri

2014-11-15T20:58:11+02:00
Atunci cand parintii abandoneaza copii pe strazi , copii au dreptul la viata.
abandonarea copiilor din diverse motive, exploatarea prin munca,santajul emotional,violenta fizica si verbala, etc
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T21:05:54+02:00
Un caz pe care il stiu este atunci cand mama naste copilul insa il abondoneaza orice copil are drept la viata sau atunci cand copilul este fortat sa lucreze si sa abandoneze scoala aici se incarca dreptul de a cunoste lucruri noi pentru copil si pentru asi crea un viitor