Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T20:56:35+02:00
Verbul la indicativ,prezent,pers a II a singular este : '' tu ti '' 
Se scrie ţi (ţi-) când putem adăuga ţie:
Ţi l-am dat (ţie). Ţi-am dat (ţie). Ţi-aş da (ţie).

Scriem ţii când vine de la a ţine:
Tu ţii cu FC Cucuieţii din Deal.

Scriem ţi-i când putem completa cu ţie … pe ei:
Mi-ai trimis banii? – Ţi-i trimit mâine (ţie pe ei, banii).

Scriem ţi-i când înseamnă ţi-e, îţi este.
Ti-i greu? Mi-i greu?
Eu zic ca e cu 2 "i"... adica vine i-ul din verb+ desinența de pers. a II-a....
Acolo unde ai spus ca tu "Se scrie ți (ți-)...." e pers. I... nu pers. a II-a... a treia variantă pe care ai spus-o nu exista "ți-i"....
poi si nai vazut ca am dat exemple la fiecare,si ce naiba cum sa nu existe ti-i ca am si explicat acolo ca se scrie ti-i cand inseamna ti-e sau iti...
Eu mi-am spus punctul de vedere
2014-11-15T20:58:26+02:00