Pentru fiecare dintre enunturile urmatoare , daca enuntul este adevarat , incercuiti litera A . In caz contrar incercuiti litera F.a) Mediana imparte un triunghi in doua triunghiuri de arii egale .
b.) Daca dublam latura unui patrat, aria lui se dubleaza.
c.) Doua triunghiuri conguente au ariile egale.
d.) Un triunghi si un trapez pot avea aceeasi arie.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T20:51:57+02:00
A ) propozitie adevarata
b ) propozitie falsa
c ) propozitie falsa
d ) propozitie adevarata
1 5 1
2014-11-15T20:55:18+02:00
La a este fals restul sunt adevarate
asta e cel mai adevarat raspuns, adica cel mai bun