Răspunsuri

2014-11-15T20:49:34+02:00
Invata ( dar nu toci ) . Invata cu logica . Invata atunci cand simti tu ca poti intelege, nu ca te obliga parintii.
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T20:49:41+02:00
1)Invatarea teoriei.
2)Punerea in practica a teoriei.

1)Invatarea teoriei (ingredientul secret: cifra 3):
a.Se citeste lectia intreaga de 3 ori.
b.Se citeste titlul de 3 ori, se incearca recitarea lui iar daca se esueaza se reciteste de cate ori este nevoie.
c.Se ia fiecare propozitie a lectiei in parte si se procedeaza la fel ca titlul, mai sus doar ca dupa fiecare 2 propozitii invatate se incearca recitarea, iar, ca mai sus daca se esueaza se recitesc de cate ori este nevoie.
d)Incercarea relatarii intregii lectii daca exista dificultati se relucreaza strict pe ele, ca mai sus.
e)Ca sa nu se uite, se citeste o data lectia logic, constientizand-o, ganind-o.

2)Punerea in practica a teoriei:
a)Se privesc exemplele de exercitii facute in clasa.
b)Se scriu datele exercitiului/problemei.
c)Se rezolva conform teoriei.
14 4 14
si nu uita tb sa lucrezi, lucrezi, lucrezi, asa am reusit eu sa iau 17 de 10 de cand am inceput scoala
bine zis
credeam c-o sa zici ,,nu te mai lauda!!!''
dar e chiar trueeeeee
pur adevar