Răspunsuri

2014-11-15T20:45:43+02:00
Verb copulativ : Eu sunt eleva.
verb predicativ : Tata este acasa.
verb auxiliar : Eu voi fi artist.
Si eu m-am gandit la fel la început... dar spune valoare morfologica... adica diferite părți de vorbire. Ceea ce ai spus tu tine doar de verb :>
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T20:51:56+02:00
1. Ar fi fost bine sa veniți. 2. Fii lui sunt cei doi. 3. Nu fii rău!
2 5 2