La civica,am ca tema urmatoarea cerinta:,,Cum iti convingi parintii sa iti cumpere otableta sau ttelefon doar ale tale?

2
Pai te comporti frumos cu ei , inveti la scoala, faci ceea ce ti se spune de catre parinti !
Cristianageorgi,da,dar tata zice sa mai astept
Pai atunci trebuie sa-i intelegi si tu pe ei :D si la un momentdat vor realiza cat de mult iti doresti lucrurile astea si ti le vor face cadou!
ce usor pare
Cristianageorgi,accepta-mi te rpg cererea de prietenie!!!!

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-11-15T20:42:26+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T20:42:30+02:00
Le faci pe plac la părinți după vi cu o duma gen ,,mamii\mamicuta mea scumpa si draga si la fel si la tata! De obicei îți merge mai bine cu tata
haha...Nu m-am gandit la asta:-D :-D Sa fac pe ligusitoarea:-) :-) :-) :-)
Exact!!