Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T20:55:25+02:00
     In opinia mea, versurile contureaza sentimentele de tristete ale eului liric produse de venirea toamnei. In primul rand eul isi exteriorizeaza sentimente profunde de disperare si melancolie. Acestea sunt  sugerate de folosirea metaforei,, glontul toamnei reci,,, care reprezinta un moment de tristete a eului. Adverbul de mod ,, adanc,, confirma cele de mai sus, aratand tulburarea sufleteasca a poetului. Epitetul ,,toamnei reci,,. semnifica dispretul eului liric cu care priveste sosirea acestui anotimp mohorat, ce ii creeaza multa indurerare. Pronumele ,, ma ,, arata prezenta eului poetic, care transmite propriile idei, conceptii in mod direct, cum se intampla in toate operele lirice. 
         Asadar, versurile contureaza sentimentele triste pe care le traieste eul liric.
50 4 50
2014-11-15T20:56:55+02:00
Aceste versuri sunt semnificative si contin o figura de stil,aceste 2 versuri sunt adanci si patrund in suflet,semnifica Tristetea pentru venirea Toamnei
11 3 11