Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T20:37:41+02:00
Dc intrebi? si nu exista pe alte planete deoarece unele sunt pre aproape de soare altele sunt prea departe pentru ca pe unele planete este mai cald iar pe altele prea frig nu exista extraterestri.sper sa te ajute
deaceea si am intrebat ce parere au altii despre asta
in ce clasa esti?
eu sunt in a 7
eu in a 5
Haideti sa nu fim asa egoisti si sa credem ca suntem singuri in acest unuvers imens! E posibil ca omul sa fi venit el insusi de undeva. Mai asteptam, mai citim si mai judecam!
2014-11-15T20:37:44+02:00
Nu prea cred!Chesiile alea pe care le vezi la TV sunt doar baliverne.

Sper ca te-am putut ajuta! :)
1 5 1