1) Aratati cum s-au format cuvintele : tamaiat; a ciobanit ; stramosii. 2)Ce semn de ortografie apare la cuvantul ciugul'? Ce marcheaza acest ssemn si care este forma completa a acestui cuvant ? 3) Cautati la sfarsitul manualului sensurile cuvintelor grai si valah . Indicati un sinonim pentru fiecare dintre aceste cuvinte .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T20:37:47+02:00
1.tamaiat-conversine de mla subst. tamaie
aciobanit- conversiune de la subst. cioban
stramosii-derivare cu prexixul "stra-"
2.apostrof
marcheaza elidarea unei litere
3. grai-voce
valah-cetatean al Valahiei
10 4 10
2014-11-15T22:11:22+02:00
1)Tamaiat = format prin derivare de la cuvantul de baza ''tamaie-" + suf. -at
ciobanit =format prin derivare de la cuvantul de baza ''cioban-" +suf. -it
stramosii= format prin derivare cu pref. "stra-" + cuvantul de baza "mos-" + suf "-i" 





2) Semnul de ortografie este apostroful , acesta marcheaza nescrierea altor sunete  si forma completa a acestui cuvant este ciuguli .

3) grai - vorbire , 
   valah - romanesc ( roman ) 
 sinonim  = grai : voce 
              = valah : roman 



Spune
Te scult si te ajut
uitate pe popovicioanea este prima 5 si 7
tppt intrebari
te rogg este primna este 4 p[e care am facuto si 5 si 7 pliz