- Subliniati cu o linie verbele predicative si cu doua linii verbele auxiliare : Eu voi merge la imparatul cel mare si tare, vicinul nostru.. Spune-mi pe care din boieri sa aleg? Daca vei merge cu mn-ii zice calul - ...nu-ti trebuie nimic.Te voi sluji cum am slujit si pe tatal tau
- Functia sintactica

2

Răspunsuri

2014-11-15T20:35:07+02:00
Voi = auxiliar
merge = predicativ
spune= predicativ
sa aleg = predicativ
vei = auxiliar 
merge = predicativ
zice = predicativ
nu trebuie = predicativ
voi = auxiliar
sluji = predicativ
am = auxiliar 

14 4 14
si analiza te rog frumos.. daca doresti sa ma anunti
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T20:59:41+02:00
Voi =auxiliar
merge=predicativ
spune=predicativ
sa aleg=predicativ
vei=auxiliar
 merge=predicativ
zice=predicativ
nu trebuie=predicativ
voi=auxiliar
sluji=predicativ
am=auxiliar
 slujit=predicativ
16 4 16