Daca ar trebui sa salvati pe cineva de la inec,pe cine ati salva,daca in barca n care sunteti este lc doar de 2 persoane?P.S.-In apa sunt toti prietenii,familia si toate persoanele pe care le cunoaste fiecare.

2

Răspunsuri

2014-11-15T20:30:23+02:00
Parerea mea este ca familia  trebuie salvata ca e pe primul loc e mai importanta decat prietenii si decat persoanele cunoscute
bine,dar ai posibilitatea sa salvezi doar O PERSOANA
adevarat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T20:30:23+02:00
poti incerca sa ii salvezi pe toti
sau daca in apa sunt anumite persoana alegerea depinde de tine spre exemplu rude prieteni dusmani sau persone cu rang inalt
depinde cine are cea mai mare importanta spirituala pentru tine
Eu cred ca familia e pe primul LOC
bine,dar ai posibilitatea sa salvezi doar O PERSOANA
asta este alegerea ta aici trebuie sa ta gandesti pe cine ai la inima cine iti este cel mai drag fra de care nu poti trai
Corect
asa este...