Gasiti
a) 3 state cu iesire la Marea Mediterana
b) 3 state cu iesire la Oceanul Indian
c) 3 state cu iesire la Oceanul Pacific
d) 3 state comuniste
e) un stat din Asia de Est care are regim de guvernare monahia
dau funda :-*

2

Răspunsuri

2014-11-15T20:36:07+02:00
A) Italia, Franta, Spania, Grecia
b) India, Bangladesh, 
c) SUA, Canada, Mexic
d) Cuba, 
e) Bahrain
Turcia Siria iordania
India SRI lanka Indonezia
Japonia china federatia rusa
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T20:37:12+02:00
Statele cu iesire la Marea Mediterana sunt Spania, Franta, Italia.
Statele cu iesire la Oceanul Indian India, Arabia si Australia. 
Statele cu iesire la Oceanul Pacific:Chile, Peru,  Mexic. 
Statele comuniste: Republica Democrata Populara Lao, Republica Socialista Vietnam, Cuba.
Statul din Asia de Est care are regim de cuvernare monarhia este Japonia.
10 4 10