Răspunsuri

2014-11-15T20:25:13+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-15T20:28:39+02:00
In acesta propoziție figura de stil prezentata este PERSONIFICAREA deoarece zice"Cărțile au suflet" ,personifica cartea dantu-i însușiri omenești.Cartea nu are suflet dar autorul spunând asta o personifica,ii da însușirile unui om.Asta este personificarea.Este figura de stil prin care autorul ii atribuie unui obiect,animal etc însușiri omenești ca exemplu"Cartile au suflet".
2 5 2