Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T20:34:05+02:00
Compiuter,abajur,abject,realmente,apartenenta,reprezentanta,huligan,academie,
exponent,calendar,fantastic,aacapara,cadavru,diafan,feeric,geotermic,
neconventionale,hidraulic,sodiu,vulcanizare,insolubilitate,plauzibil,clorura,internet,
sandwici,week-end,job,robot,cip,laser,blog,informatica,design,brosa,cabina,
cabinet,paragraf,imobiliar,eruptie,favoare,dieta,cod,abrupt,cacao,cacofonie,cadru,abscrisa,miting,interviu,loz

Sper ca te-am ajutat
  • Utilizator Brainly
2014-11-15T20:34:57+02:00
Franceza : bleu,violet,oranj,acaju,bleumarin

Engleza : stand-by,meeting,job,hobby,interviu

Italiana : incognito,spaghete,pian,realmente,apartenenta

Ge
rmana : loz,rucsac,crenvurst,manager,iceberg

Maghiara :
vames,viclean,oras,gazda,gand

Turca : baclava,iaurt,zarzavaturi,chirie,halva

Latina :
gratie,colocviu,insula,anterior,maxim

Slava : izvor,plug,cocos,voinic,baba,boier,ieftin

Ti-am dat 8 categorii , avand 5 exemple fiecare⇒40 neologisme

4 4 4