Răspunsuri

2014-11-15T20:29:45+02:00
1 hranirea euglenei=autotrofa si heterotrofa
hranirea amibei=heterotrofa cu subsante organice din apa
rolul flagelului-deplasare
rolul pseudopodelor-deplasare prin tarare sau inot,si hranire
inmultirea euglenei si a amibei=diviziune longitudinala sau inchistare
2la euglena hranirea e prin fotosinteza ca plantele verzi,pe cand la giardie aceasta se hraneste cu substante din intestinul subtire,ea fiind un parazit.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T20:33:36+02:00
1.Hranirea:euglenei-fotosinteza
                             -substante organice din apa
                 amibei-sucuri digestive
   Rolul:flagelului-de a se deplasa
           pseudopodelor-de a prinde hrana                    
2.Pai,euglena se hraneste la lumina prin fotosinteza iar la intuneric prin substante haranitoare din apa, iar amiba se hraneste cu sucuri digestive produse de citoplasma.